Etusivu > Tietoa Merimieseläkekassasta > Tiedotteet > Haemme isännöitsijää

Julkaisun alkamispäivämäärä: 8.11.2018 11:00

Haemme osaavaa ja asiakaspalveluhenkistä

I S Ä N N Ö I T S I J Ä Ä

vakituiseen työsuhteeseen huolehtimaan asuin- ja toimitilakiinteistöjemme asukas- ja käyttäjätyytyväisyydestä. Olemme voittaneet vertailuryhmämme ulkopuolisen ja luotettavan toimijan suorittamassa asukastyytyväisyyskyselyssä. Teemme jatkuvaa ja tinkimätöntä työtä sen eteen, että saamme olla haluttu ja arvostettu vuokranantaja.  Tätä tavoitetta tukee myös oma kiinteistöhuoltoyhtiömme, jonka osaavat ja palvelevat kiinteistöhuollon ammattilaiset tuntevat kiinteistöt ja tunnistavat vuokralaistemme tarpeet.

Itsenäinen ja vastuullinen toimenkuvasi koostuu monipuolisista isännöinnin tehtävistä

-        vuokralaishallinto, asukasyhteistyö ja tiedottaminen

-        isännöinnin sopimusasiat, asiakirjakäytännöt sekä riskienhallinta

-        kunnossapidon ja kiinteistöhuoltotehtävien suunnittelu, ohjaus ja seuranta

-        taloyhtiöiden hallintoon – ja taloushallintoon liittyvät tehtävät

o   vuokrat, käyttökorvaukset

o   budjetointi, PTS, energiatehokkuus- ja elinkaarisuunnitelmat

o   vastike- ja vuokralaskelmat, vuokrausasteen ja kustannusseurannan raportointi

o   ilmoitusvelvollisuudet (rekisterit, verohallinto) ja muu viranomaisyhteistyö

-        kiinteistöjen turvallisuusasioista vastaaminen

Toivomme, että sinulla on yli 5 vuoden kokemus asuinkiinteistöjen isännöinnistä. Hallitset alan säännökset ja juridiikan.  Olet pitänyt osaamisesi ajan tasalla ja sinulla on isännöinnin tutkinnon lisäksi hankittuna myös muuta pätevöittävää koulutusta.  Sinulla on kokemusta ja näyttöä taloyhtiöissä toteutettujen korjaushankkeiden johtamisesta ja valvonnasta. Olet jo perehtynyt asumisen ja isännöinnin sähköisiin palveluihin ja tunnet tietojärjestelmien tuomat uudet palvelumahdollisuudet. Arvostamme Tampuuri – kiinteistötietojärjestelmän monipuolista tuntemusta. Olet kerännyt positiivista asukaspalautetta isännöinnin työtehtävissäsi ja suoriudut haasteellisimmistakin vuorovaikutustilanteista tahdikkaasti.

Sinulla on sujuva suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito.  Suoriudut työtehtävistäsi hyvin myös ruotsin kielellä. Muu kielitaito luetaan eduksi. Tarjoamme laaja-alaisen ja mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden kompaktissa kiinteistötiimissämme.  Työ on pääosin päivätyötä ja edellyttää oman auton käyttöä. Meillä on hyvät työsuhde-edut ja erinomaiset mahdollisuudet kehittää itseään ja ammattitaitoaan.

Lisätietoa tehtävästä antaa kiinteistöpäällikkö Reijo Rauhala, puh. 010 633 9940, parhaiten tavoitettavissa tiistaina 13.11. klo 13 – 15, keskiviikkona 14.11. klo 8 – 10 ja maanantaina 19.11. klo 15 – 17

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 26.11.2018 osoitteeseen rekry@merimieselakekassa.fi.​

​​​​