Etusivu > Tietoa Merimieseläkekassasta > Tiedotteet > IN LKV Harppuunakorttelin asuntovälittäjäksi

IN LKV Harppuunakorttelin asuntovälittäjäksi

Julkaisun alkamispäivämäärä: 15.7.2018 20:00

Harppuunakorttelin asuntovälittäjäksi IN LKV
- ennakkomyynti käynnistyy

Merimieseläkekassa ja turkulainen IN LKV ovat allekirjoittaneet kesäkuun lopussa Harppuunakorttelin asuntojen välityssopimuksen.  Ensimmäisen taloparin Asunto Oy Harppuunan Puosun asuntojen ennakkomyynti käynnistyy kesällä 2018.

Turun linnan kupeeseen rakennettava Harppuunakortteli on noin tuhannen asukkaan uudiskohde, joka tarjoaa asukkailleen persoonallisia koteja eri elämänvaiheisiin. Harppuunakorttelin rakennuttaja on Merimieseläkekassa, pääurakoitsijana toimii NCC ja suunnittelusta vastaa palkittu turkulainen arkkitehtitoimisto Sigge Arkkitehdit.

Harppuunakortteli on tuleville asukkaille monin tavoin hyvä uuden kodin valinta.

- Kortteli on herättänyt todella paljon kiinnostusta. Tehdyn välityssopimuksen myötä ensimmäisten asuntojen ennakkomyynti saadaan käyntiin.  Uskomme, että tämä turvallinen ja ympäristöystävällinen kohde kiinnostaa laajasti vaativia asunnon ostajia, toteaa Merimieseläkekassan toimitusjohtaja Kari Välimäki.

Korttelissa uniikkeja ratkaisuja

Maalämmön ja aurinkoenergian ansiosta koko kortteli on lähes energiaomavarainen.

Arkkitehtonisesti Harppuunakortteli yhdistää keskiaikaisen Turun linnan kupeeseen sopivaa muotokieltä ja huippumoderneja ratkaisuja.

Täysin uniikki, umpinainen ja autoton kolmen hehtaarin laajuinen sisäpiha on ratkaisu, jota ei vastaavassa laajuudessa löydy muualta koko Euroopassa. Asukkaiden yhteinen piha-alue on maisemaltaan upea, toiminnallinen ja aktivoiva ympäristö, jossa kaikki mahtuvat liikkumaan ja harrastamaan. Sisäpihan keskelle on rakennettu asukkaita palveleva ja erittäin viihtyisä Korttelitalo. Autopaikoitus on sijoitettu pihakannen alapuolella mutta kuitenkin maan tasolle Harppuunaparkkiin.

Asuntojen ennakkomyynti käynnistyy

Ensimmäiset asunnot Asunto Oy Harppuunan Puosun taloparissa valmistuvat maaliskuussa 2019 ja asuntojen ennakkomyynti käynnistyy kesällä 2018. Erilaisia myyntitapahtumia ja – esittelyjä järjestetään loppukesästä lähtien. Niistä informoidaan erikseen Harppuunakorttelin verkkosivuilla.

Asunnoissa on kolme erilaista sisustusmateriaalivaihtoehtoa, joista valita itselle​en sopivin.

- Olen todella iloinen päästessäni myymään näitä uniikkeja asuntoja, joiden suunnittelussa on huomioitu monia tulevaisuuden kotien ominaisuuksia ja ratkaisuja, toteaa yrittäjä, LKV Sari Kuusisto IN LKV:stä. Tulemme ottamaan pikaisesti yhteyttä kaikkiin Harppuunakortteli.fi-sivuston kautta yhteystietonsa jättäneisiin ja sopimaan lähemmin yksilöllisestä tapaamisesta.

Myynnin mielekkyyttä lisää huomattavasti myös se, että ensimmäinen talopari on konkreettisesti esiteltävissä, koska rakennustyöt ovat jo myynnin aloitusvaiheessa varsin pitkällä. Tämä on iso helpottava tekijä kaikille ostajille.

IN LKV on turkulainen kiinteistövälitysalan yritys. Alan huippuammattilaiset auttavat asiakkaitaan kaikessa asumiseen liittyvässä, jotta kodinvaihto ja uusi unelmakoti olisi mahdollisimman helppo ja turvallinen ratkaisu. IN LKV on Suomen Kiinteistövälittäjät ry:n jäsenyritys ja sitoutunut noudattamaan Hyvää Välitystapaa. IN LKV:n kiinteistövälittäjät suhtautuvat työhönsä nöyryydellä, kunnianhimolla ja periksi antamattomuudella.  Heidän vahvuutenaan on myyntityötä tulevat henkilökohtaset osaamisalueet ja lisänä saumaton tiimityö. He hoitavat jokaisen toimeksiannon yksilöllisesti ja asiakasta kuunnellen. Päämääränään heillä on aina niin ostajaa kuin myyjää tyydyttävä lopputulos.
Lisätietoa www.inlkv.fi.