Etusivu > Varustamot > Ankkuri-palvelu

Hoida työnantaja-asiat Ankkuri-palvelussa

​Merimieseläkekassa tarjoaa MEL-työnantajille Ankkuri-verkkopalvelun, jossa työnantajat voivat kätevästi tehdä MEL-eläkevakuutukseen liittyviä ilmoituksia.

Ankkuri-palvelun kautta työnantaja voi ilmoittaa työntekijöiden palkat ja päivät sekä tehdä tarvittavat korjausilmoitukset ja kuukausittaiset aluskohtaiset erittelyt. Ankkuri-palvelusta työnantaja voi myös tulostaa viitepankkisiirtolomakkeet vakuutusmaksun maksamista varten. Lisäksi työnantaja voi seurata maksettujen vakuutusmaksujen ja ilmoitettujen palkkatietojen vastaavuutta.

Ankkuri-palvelu on käytettävissä 24 h vuorokaudessa. Tekninen tuki palvelee virka-aikana maanantaista perjantaihin.

Ankkuri-palvelu on työnantajalle maksuton. Työnantaja ja Merimieseläkekassa tekevät sopimuksen palvelun käytöstä, jonka jälkeen työnantaja saa käyttäjätunnuksen ja salasanan palveluun.

Lisätietoja Ankkuri-palvelusta saat Merimieseläkekassasta, puh. 010 633 9955 tai sähköposti Vakuutusmaksut@merimieselakekassa.fi.

Ankkuri-palveluun

SÄHKÖINEN ASIOINTI

Merenkulkijat

Loki-palvelu>

Varustamot

Ankkuri-palvelu>

Hallinto

Extranet >