Oletko sinä meidän uusi työkaveri ja
VUOKRAUSKOORDINAATTORI / KIINTEISTÖASSISTENTTI
Monipuolinen toimenkuvasi muodostuu erilaisista kiinteistöihin ja vuokraukseen liittyvien tehtävien hoidosta
- vuokrasopimusten valmistelu ja käsittely
- vuokrattavien toimitilojen esittely ja markkinointi
- tarvittavien palvelujen kilpailuttaminen, koordinointi, sopimusten valvonta
- avainten, kulkulupien ja kulunvalvonnan hallinnointi
- kiinteistötietojärjestelmien ylläpito ja raporttien tuottaminen
- vuokrareskontran avustavat tehtävät
Työhön sisältyy myös monipuolista asiakaspalvelua sekä sopimusasioihin ja laskutukseen liittyvää asiakirjojen hallintaa. Huolehdit myös kiinteistö- ja vuokraustoiminnan EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisista velvoitteista.
- Olet hakemamme henkilö, jos
- sinulla on jo usean vuoden kokemus sekä osoitettua osaamista tehtäväkuvauksen mukaisista tehtävistä
- olet nopea oppimaan sekä näkemään kokonaisuuksia
- sinulla on aktiivinen ja ratkaisuhakuinen ote asioihin
- sinulla on hallussa sopimusjuridiikan perusteet ja hyvät neuvottelutaidot
- sinulla on sujuva suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito sekä hallitset hyvin myös ruotsin ja englannin kielen. Muu kielitaito luetaan eduksi
- pidät asiakaspalvelusta
- sinulla on perustiedot toimitilojen suunnittelusta ja muutostöihin liittyvistä haasteista
- sinulla on tehtävään soveltuva, mielellään kiinteistöalan koulutus ja hallitset sujuvasti työssäsi tarvittavat tietotekniset ohjelmat
Tarjoamme sinulle - paljon mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä
- mahdollisuuden kehittää itseäsi ja osaamistasi
- hyvät työsuhteen ehdot
Lisätietoa tehtävästä antaa Reijo Rauhala, puh. 010 633 9940, tavattavissa 17.4.2018 klo 12.00 – 14.00, 19.4.2018 klo 15.00 - 17.00 ja 24.4.2018 klo 09.00 – 11.00
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 27.4.2018 osoitteeseen rekry@merimieselakekassa.fi. Voit myös liittää mukaan videotervehdyksen.