Etusivu > Tietoa Merimieseläkekassasta > Tiedotteet > Maresanin johtava työterveyshoitaja nimitetty

Maresanin johtava työterveyshoitaja nimitetty

Julkaisun alkamispäivämäärä: 27.10.2017 11:00

Maresan Oy nimitysuutinen

Johtavaksi työterveyshoitajaksi Ella Komulainen

Merenkulun työterveyshuoltoyhtiö Maresan Oy:n johtavan työterveyshoitajan tehtävissä aloittaa 1.11.2017 alkaen terveydenhoitaja Ella Komulainen. Hänen siirtyminen Maresanin palvelukseen vahvistaa työterveyshuollon henkilöstöä.

Ella siirtyy Maresanin palvelukseen ABB Oy:ltä, missä integroidulla työterveyshuollolla on pitkät ja vaalitut perinteet. ”Työtä tehdään asiakaslähtöisesti, ja yhteisenä tavoitteenamme on parantaa työntekijöiden terveyttä ja hyvinvointia.” Ella kertoo tehtävistään ABB:llä. ”Koska työterveyshuolto toimii lähellä asiakasta, työolot tunnetaan hyvin ja yhteistyö asiakkaan kanssa sujuu erinomaisesti”.

”Kun minulle tarjottiin työtä Maresanissa, oli ensimmäinen ajatukseni kieltäytyä. Nykyinen työni ABB:llä on mielenkiintoinen ja haastava. Neuvottelujen jatkuessa mielenkiintoni paikkaa kohtaan heräsi; mahdollisuus kehittää uudenlaista tapaa tehdä tavoitteellista ja merkityksellistä työterveyshuoltoa digitaalisin apuvälinein oli ainutlaatuinen tilaisuus”.

Ellalla on vankka ja laaja kokemus terveydenhuollon alalta. Hän on myös suorittanut sosiaali- ja terveyshuollon erikoistumisopintoja kuntoutuksen saralla sekä tehnyt pitkän uran ennen erikoistumista työterveyshuoltoon kliinisessä sairaanhoidossa. Ellan monipuolinen tausta antaa hyvät valmiudet Maresanin johtavaksi työterveyshoitajaksi.

Maresanin henkilöstön rekrytointi jatkuu tiiviisti. Ella Komulaisen myötä yhtiössä voidaan käynnistää vauhdilla työterveyshuollon käytännön valmistelutyöt ja asiakaskontaktoinnit yhteistyössä johtavan lääkärin ja johdon kanssa. Tavoitteena on aloittaa toiminta vuoden 2018 alussa.

”Olemme iloisia saadessamme Ellan joukkoomme. Hänellä on vahva ammatillinen osaaminen integroidusta työterveyshuollosta, jossa on palvelulta myös merenkulkijoita ja sen lisäksi hänellä on kokemusta digitaalisesta työterveyshuollosta,” sanoo toimitusjohtaja Jarmo Iisakka.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Jarmo Iisakka, puh. 040 706 7908.