Etusivu > Tietoa Merimieseläkekassasta > Tiedotteet > Merimieseläkekassa tilannut Vincitiltä eläkejärjestelmän uusimisen

Merimieseläkekassa tilannut Vincitiltä eläkejärjestelmän uusimisen

Julkaisun alkamispäivämäärä: 27.6.2019 15:00

Vincitille tilaus Merimieseläkekassalta

Vincit on tehnyt sopimuksen merenkulkijoiden lakisääteisestä työeläketurvasta huolehtivan Merimieseläkekassan kanssa. Sopimus sisältää eläkejärjestelmän uudistuksen ensimmäisen vaiheen ohjelmistokehityksen palveluita sekä mahdollisuuden Vincit DiPS -ylläpitopalvelumallin hyödyntämiseen koko järjestelmän elinkaaren ajaksi. Sopimus astuu voimaan heti ja on arvoltaan ensimmäisen vuoden aikana Vincitin arvion mukaan yli 0,9 M€.

Vincitin toimitusjohtaja Mikko Kuitunen: "Merimieseläkekassan
kanssa tehty sopimus osuu erinomaisesti ydinosaamisalueillemme. Olen vakuuttunut, että tuottamamme arvo näkyy helppokäyttöisyytenä ja kustannustehokkuutena jo kohtalaisen lyhyellä aikajänteellä. Erityisen iloinen olen siitä, että pääsemme syventämään hyvää yhteistyötämme jo entuudestaan tutun asiakkaan kanssa. Se on luottamuksen osoitus, jonka koemme erittäin arvokkaaksi.”

Merimieseläkekassan toimitusjohtaja Kari Välimäki: "Jatkamme hienosti sujuvaa yhteistyötämme Vincitin kanssa hyvillä mielin. Uskomme, että moderni järjestelmä tulee entisestään tehostamaan toimintaamme ja mahdollistamaan asiakkaillemme monipuolisemman palvelukokonaisuuden. Näen myös mahdollisena, että uudella järjestelmällä on lähitulevaisuuden potentiaalia myös muille eläkelaitoksille."

Lisätietoja:

Vincit Oyj, asiakkuusjohtaja Lasse Leino 040 531 7777

Merimieseläkekassa, toimitusjohtaja Kari Välimäki , 050 559 9177

Vincit Oyj lyhyesti:

Vincit on huippuasiantuntijaorganisaatio, joka luo hyvää huomenta tarjoamalla asiakkailleen Suomen selväjärkisintä ATK:ta tyytyväisyystakuulla. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.fi