Merimieseläkekassa tarjoaa MEL-työnantajille Ankkuri-verkkopalvelun, jossa työnantajat voivat kätevästi tehdä MEL-eläkevakuutukseen liittyviä ilmoituksia.
Ankkuri-palvelun kautta työnantaja voi ilmoittaa työntekijöiden palkat ja päivät sekä tehdä tarvittavat korjausilmoitukset ja kuukausittaiset aluskohtaiset erittelyt. Ankkuri-palvelusta työnantaja voi myös tulostaa viitepankkisiirtolomakkeet vakuutusmaksun maksamista varten. Lisäksi työnantaja voi seurata maksettujen vakuutusmaksujen ja ilmoitettujen palkkatietojen vastaavuutta.
Ankkuri-palvelu on käytettävissä 24 h vuorokaudessa. Tekninen tuki palvelee virka-aikana maanantaista perjantaihin.
Ankkuri-palvelu on työnantajalle maksuton. Työnantaja ja Merimieseläkekassa tekevät sopimuksen palvelun käytöstä, jonka jälkeen työnantaja saa käyttäjätunnuksen ja salasanan palveluun.
Lisätietoja Ankkuri-palvelusta saat Merimieseläkekassasta, puh. 010 633 9955 tai sähköposti Vakuutusmaksut@merimieselakekassa.fi.
Ankkuri-palveluun